Informacja dot. składania wniosków o rozłożenie na raty wymaganych należności z tytułu wystawionych oplat dodatkowych
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o rozłożenie na raty wymaganych należności z tytułu wystawionych opłat dodatkowych w Zarządzie Transportu Metropolitalnego odbywa się w świetle obowiązujących przepisów.
W przypadku chęci rozłożenia na raty zadłużenia konieczne jest złożenie uzasadnienia wniosku poprzez wykazanie sytuacji materialnej i życiowej uniemożliwiającej spłatę całości zadłużenia jednorazowo. W tym celu podróżny może złożyć oświadczenie o uznaniu długu w Punktach Obsługi Pasażera ZTM w godzinach pracy.
W przypadku posiadania dokumentów potwierdzających powyższą sytuację można je także przesłać:
- pisemnie na adres siedziby Biura ZTM: 40 – 053 Katowice, ul. Barbary 21A,
- pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@metropoliaztm.pl,
- na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: /METROPOLIAZTM/SkrytkaESP.
Wzór oświadczenia o uznaniu długu można pobrać poniżej.