W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Zarząd Transportu Metropolitalnego
ul. Barbary 21A
40-053 Katowice

Infolinia ZTM:
800 16 30 30
e-mail: kancelaria@metropoliaztm.pl
ePUAP:
/METROPOLIAZTM/SkrytkaESP
NIP ZTM: 634-29-22-705

Regon: 369308114

Wydziały rozmieszczone są w dwóch budynkach: ul. Barbary 21A (budynek główny) oraz ul. Barbary 21 (budynek OPAL, II piętro).

Petycja nr 12/2024

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje
Wyłączenie jawności w związku z niewyrażeniem zgody o której mowa w art.4 ust.3 ustawy o petycjach.

Przedmiot petycji
Petycja w sprawie nadania wybranym przystankom komunikacji miejskiej statusu "na żądanie" oraz w sprawie zmian czasów przejazdu pomiędzy poszczególnymi przystankami komunikacji miejskiej

Data złożenia petycji
9 października 2024 r.    

Przewidywany termin załatwienia sprawy
9 stycznia 2025 r. (zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia jej złożenia).             

Przebieg postępowania/zasięgane opinie
1) 9 października 2024 r. - petycja nr 12/2024 (wpływ w wersji elektronicznej)
    14 października 2024 r. - petycja nr 12/2024 (wpływ w wersji papierowej)
2) 8 listopada 2024 r. - pismo do Urzędu Miasta Tychy z prośbą o zajęcie stanowiska 
3) 8 listopada 2024 r. - poinformowanie podmiotu wnoszącego petycję 12/2024

Sposób załatwienia petycji
W trakcie rozpatrywania

Załączniki

Powiadom znajomego